*Dubbelsuck*

Jag är så trött...har traskat omkring på chokladfestival tillsammans med hela världen kändes det som och sedan fikat huuuur länge som helst och sedan ätit huuuur mycket som helst och nu är jag trött.

Jag har dessutom inte sovit inatt eftersom karln jag råkar bo ihop med är förkyld och snarkig.

Imorn ska jag på chokladfestival igen och handla det som inte införskaffades idag, sen ska jag plugga och sedan hem till Jossan på fika. Och om jag är snäll blir det oscarsgalan. Fast jag tror den inspelade versionen sitter bättre..har föreläsning och sånt shit på måndag, så då tror jag inte att jag orkar.

Nä, nu ska jag vara astråkig och gå och lägga mig, trots att klockan bara är elva en lördagskväll.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback