Statistik

Jag har i genomsnitt fem läsare om dagen. 
Jag kanske borde göra lite bättre PR? Uttala mig lite drastiskt och ogenomtänkt på publika forum och samtidigt lägga till min bloggadress? Eller så skiter jag i det.
Men jag vet vem ni är. Typ.


I övrigt struntar jag i hur matchen mellan Angola och Mexiko går. Jag fick min urladdning igår och har inte riktigt hämtat mig ur chocken.

Imorn ska jag försöka undvika ett IKEA-besök med ömma moder. Hon får gärna åka dit, men jag misstänker att halva Skånes befolkning tänker göra samma sak. Nä, måndagförmiddagar is the shit när det kommer till IKEA-visit. Misstänker dessutom starkt att jag inte kommer att få jobb på måndag heller eftersom halva enheten är stängd p g a personalutveckling. Men idag har jag jobbat tappert. 06.45 skrek moblien att jag skulle vakna, 06.49 var jag svärandes på fötter efter fyra timmars sömn. 07.28 sveptes ett glas med multivitaminbrustablettsgojs och två koffeintabletter och jag var pigg ca tio minuter senare.
Det är jag inte nu. Jag är en sorglig spillra av mitt forna, ickesömnsberoende, jag.


Försökte tappert att hitta en snygg bild att bifoga, men det sket sig. Fantasin har åkt på semester, utan mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback