Listjävel

Tio första:


Första bästa kompis: Kikki
Första bil: Vit Opel vectra från '91
Första kärlek: Hugo. Vi var sju bast.
Första husdjur: Teddy, kaninen.
Första semester: Inte en susning...
Första jobb: Jag och min bästis rastade hundar när vi var 11.
Första köpta skiva: Soundtracket till "Den Lilla Sjöjungfrun". Erkänn, ni har också den hemma!
Första riktiga kärlek: Emil.
Första piercing: Öronen. Har inga fler.
Första konsert: Minns inte, vill kanske inte minnas heller.

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Vitt vin.
Sista bilfärd: Från Karlshamn c till Vägga.
Sista filmen du såg: V för vendetta.
Sista ringda telefonsamtal: Vägbeskrivning till mams.
Sista bubbelbadet: Gustavsvik badhus i Örebro i maj.
Sista spelade cd: Dido, måste det ha varit.
Sista kyss: Igårkväll.
Sista gången du grät:För några veckor sedan när mams och jag hade ett gräl. Men det gick bra.
Sista måltiden: Hemmalagade enchiladas!

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Nix.
Blivit arresterad? Nä.
Blivit kär vid första ögonkastet? Nä. Men nästan.
Varit på tv? Japps!
Fått ditt hjärta krossat? Jovars.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Jodå.
Haft ett one night stand? Hrm..*harkel* hemligt.
Busringt till nån? Ja.

Sju saker du har på dig:

1. Långt, mysigt brunt linne
2. Bikiniöverdel
3. Bikiniunderdel.
4. Jeans
5. Katt 
6. Fräknar
7. Ett skavsår på foten efter mina fina nya skor...

Sex saker du gjort idag:

1. Försökt somna om.
2. Stigit upp
3. Klätt mig
4. Gått in till huset från gäststugan
5. Surfat
6. Släppt in katten

Fem favoritsaker (ingen speciell ordning):

1. Mobilen, den nya!
2. Datorn
3. Emil
4. Sängen
5. Bilen!

Fyra personer du kan berätta allt för (utan inbördesordning):

1. Emil
2. Elin
3. Mamma
4. Annika

Tre val:

Svart eller vit? Svart.
Sommar eller vinter? Sommar.
Choklad eller chips? Choklad.

Två saker att göra innan du dör:

1. Bli klar med min utbildning
2. Resa till Japan.

En sak du ångrar:

1. Att jag inte tog mig själv på allvar när jag började inse att teknik inte var något för mig. Det har gått åt för jävla mycket studielån...

Kommentarer
Postat av: Maddebäver

Jag stal din lista och la den på lunar.. :p

2006-06-30 @ 00:01:52
Postat av: Sandra

Rolig lista! :-) Får allt bli utfyllnad på min blogg nån dag snart. Och tack för senast. Ska öva tills ni kommer nästa gång så du får lite motstånd ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback