Fikadag, sushisug och ledighet

Det är min sista lediga dag innan helvetet brakar lös. Eller, det får vi se... Har jag lite tur, börjar jag inte förrän på måndag igen. Jag har sett schemat för ingenjörsstudenterna och det kommer INTE att funka. Det är 8-17 eller 8-19 fem dagar i veckan och med så mycket att göra blir jag fysiskt sjuk. Och det beror inte bara på att jag också har dramarep och kommande föreställningsperiod på intågande utan bara på klen hälsa.

Ska över till Elin och fika lite, fast hon är görsugen på söta kakor och grejer och det äter jag inte på vardagar. Just nu hade jag dock inte bangat för sushi. Det var ju aslänge sedan jag åt det. Får ta tillfället i akt och köpa en låda från hemköps färdigmatsdisk sen när pengsen kommer.

Ja, just det. Ett halvt kg från målvikten! Jag har nu gått ner 8½ kg sedan september. Fast jag skulle nog kunna gå ner tre kg till utan att det hade skadat...aldrig blir man nöjd. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback