Stressmage

Har halsbränna in absurdum. Har försökt proppa i mig gaviscon men det verkar inte hjälpa särskilt nämnvärt...blä för stress.

Jag sitter förresten och är lite duktig och pluggar, men det går trögt. Det är något med boken som gör att man liksom inte KAN sätta sig ner med den, även om den är intressant. Men det är väl så, att just nu vill man bara fortsätta leva sitt skådespelarliv med ett extra liv i sminklogen, hos sångpedagogen, på scen, med orkestern...*suck* Bara två föreställningar kvar i ordinarie föreställningsperiod. Jag hade kunnat pyssla med det här jämt. Men, men. Vi ska ut på turné till våren, det får trösta mig lite.

*suck* Snart är det final i curling, det ska följas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback