Hair och där.

Jag funderar på att klippa mig. Fast när jag säger det högt får jag grav ångest och säger "f'låt, f'låt, f'låt" till mina långa, röda lockar. Jag har aldrig haft så långt hår som jag har nu, och i somras var det någon som med beundrade blickar sa att jag hade "drömhår"...  Och jag ville ju se hur långt det skulle kunna bli...och låter jag det växa till sommaren är det nästan nere i svanken på mig...

*viskar* men samtidigt är jag trött på skiten och vill ha en tuff, rufsig frisyr i någon rolig färg och hur kul är det att försöka färga ett halvmeterlångt hår? Fatta hur många förpackningar färg det går åt?!

*pratar normalhögt igen* Men jag måste i alla fall vänta med något beslutsfattande till efter föreställningsperioden, så jag kanske har en chans att vänja mig vid tanken.

Eller så låter jag helt sonika bli. Eller går till frisören och klipper mig i en lång, snyggare frisyr och färgar ändå allt mitt långa hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback