Bitchin'

Jag är lite kass på att uppdatera bloggen. Får skylla på tids- och fantasibrist, någe annat finns inte att göra.

I helgen var det provföreställning, dvs alla grupper inom spexet (skådis, dekor,  KSP (Kostym, Smink, Peruk), manus, PR, KM (köksmästeriet - de som ger oss mat!), regi och ledning) sätter ihop allt vi har för att visa upp en halvfärdig föreställning för gamla rävar som varit med sedan urminnestider och som kan det där med spex. Det gick ok. Replikerna satt "nästan", skådespeleriet fick sig väl ett lyft när vi hade publik. Plötsligt kände man ansvar för att folket i salongen skulle bli underhållna. Shit, liksom. Nu när vi kommit halvvägs ska vi bara bli dubbelt så bra!

Jag har nog aldrig varit så trött någonsin som efter provföreställningen. Det var som om någon dränerat mig på kraft och jag höll på att somna på bussen hem... Undrar hur det kommer att gå under själva föreställningsperioden. Massa vitaminer blir det...

Nä, nu måste jag käka något ordentligt om jag ska orka med dagen. Jag har lektioner mellan 13 och 20, därefter dramarep. *pust*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback