Ännu en dag.

Då var det kväll, igen.

Har haft en ohyggligt lång dag som vid något tillfälle aldrig  verkade ta slut. Det har varit hållfasthet, industriell ekonomi och ledarskap från 08.00 till 20.00. 

Måste fan skaffa rosenrot igen så man orkar med alla långa dagar. Ska bara vänta på att pengsen ska komma, sen ska jag ha happy shoppardagen. Fast just det. Julklappar. Skit...  det får bli en budgetjul i år. Särskilt om bilen ska köpas, elräkningen ska betalas (och den var inte nådig!) och allt sånt...

Ständigt dessa pengar. Men jag ska sluta gnälla. Alltid är det någon som har det värre.


Måste ladda inför imorn, då är det 08 - 22 som gäller. Men på onsdag! Då jäklar ska det sovas :-)

Och jag ska inte gnälla över att jag har mycket att göra. Jag har ju valt det själv.. Typ. Men jag får lov att bitcha om otrevliga scheman som jag inte kan påverka.

Nä, om man ska käka upp den där clementinen och gå och stånga huvudet blodigt i kudden ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback